Доставка і оплата \ повернення товару

ПРАВИЛА МАГАЗИНУ

Магазин So Good надає можливість замовлення Товарів на сторінці Магазину (онлайн) за допомогою процедури подання замовлення.

Магазин приймає замовлення в режимі он-лайн цілодобово, сім днів на тиждень. Замовлення, оформлені у вихідні дні, обробляються в перший робочий день, наступний за днем подання замовлення.

Клієнт подає замовлення без обов’язкової реєстрації своїх даних у базі даних Магазину.

Умовою подання замовлення є ретельне заповнення бланка та вказівка всіх даних, необхідних для зв’язку з Клієнтом та надсилання Товару.

Щоб зробити замовлення, необхідно вибрати Товар у Магазині, звернувши особливу увагу на його кількість, колір, характеристики, після чого перейти до розділу «Кошик» та продовжити процедуру замовлення, вибираючи відповідні опції подальших дій.

До моменту підтвердження свого вибору Товару за допомогою кнопки «Оформити замовлення» Клієнт може вносити зміни до замовлення, а також змінювати адресні та контактні дані для надсилання або оформлення накладної. Внести зміни до вже оформленого замовлення можливо під час дзвінка менеджера.

Підтвердження замовлення Клієнтом, натиснувши кнопку «Оформити замовлення», означає прийняття на себе зобов’язання оплати вартості Товарів та їх доставки.

У момент подання замовлення Клієнт отримує за попередньо вказаною електронною адресою (якщо адреса вказана) повідомлення, що містить дані про замовлення, кількість замовлених Товарів, вартість замовлення, обраного виду доставки та оплати, адресні та контактні дані Клієнта або смс повідомлення з номером та сумою замовлення.

ДОСТАВКА

Товар доставляється поштовими операторами «Нова Пошта» по 100% передоплаті та “Укрпошта”, як по 100% передоплаті, так і з післяплатою у вигляді поштового відправлення ПІСЛЯ оплати авансу.

Розмір авансу залежить від суми замовлення. Якщо Ваше замовлення на суму до 500 грн аванс становитиме 100 грн, на суму до 1000 – 200, від 1000 грн – 300 грн і більше.

Вартість доставки замовлення розраховується індивідуально за тарифами компанії перевізника, виходячи з ваги Товару, регіону та способу доставки.

Зверніть увагу, що при виборі доставки компанією “Нова пошта” можливе допакування вашої посилки в картонну коробку. Це зумовлено стандартами компанії перевізника щодо Правил пакування відправлень, а саме текстилю.

Зверніть увагу, що при виборі доставки з післяплатою компанія “Укрпошта” бере з Одержувача комісію в розмірі 1% від суми післяплати (але не менше ніж 5 грн).

При отриманні товару ознайомтеся з комплектацією замовлення згідно накладної.

Посилка, на складі перевізника, зберігається 5 робочих днів, потім автоматично повертається.

Затримки в доставці можливі через непередбачені обставини, що сталися не з вини продавця.

Доставка оптових замовлень здійснюється також іншими зручними для вас транспортними компаніями.

ОПЛАТА

Після оформлення замовлення з Вами зв’яжеться менеджер, який повідомить про наявність Товару, уточнить дані для доставки та надішле смс із Рахунком для оплати.

Способи оплати Товару:

Безготівковий платіж – ви можете здійснити оплату в інтернет-банкінгу вашого банку або у відділенні будь-якого комерційного банку.

Післяплата – оплата замовлення при отриманні у відділенні Укрпошти (за умови авансу). 

Доставка Новою Поштою здійснюється при 100% оплаті.

 

ВАЖЛИВО:

Не сплачуйте замовлення до підтвердження менеджером наявності товару на складі.

Якщо оплата не надійшла протягом 2-х робочих днів, замовлені Вами Товари стануть доступні іншим покупцям.

Відвантаження товару відбувається протягом 1 – 3 днів із моменту підтвердження оплати.

Після надсилання Товару Ви отримаєте смс із номером накладної декларації.

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ

Повернення та обмін товарів регламентується Законом «Про захист прав споживачів», згідно якому, тканини належної якості поверненню чи обміну не підлягають. Так як це товар, який відрізаний на замовлення покупця.

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, встановлений Кабінетом Міністрів України у Постанові «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19 березня 1994 р. № 172 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text. До цього списку входять тканини та інші відрізні товари.

Шановні клієнти, просимо вас при оформленні замовлення уважно підбирати тканину з огляду на:
• Ширину рулону;
• Тип тканини;
• Напрямок малюнка;
• Ступінь її усадки;
• Розмір готового виробу;
• Припуски на шви і т.д.

ВАЖЛИВО: Відмінність фактичного відтінку кольору тканин із зображенням товару на сайті не може бути підставою для повернення через особливості передачі кольору кожного клієнтського пристрою окремо (монітора, мобільного телефону, планшета, ноутбука, телевізора).

Не є підставою для повернення помилка під час вказування необхідної кількості тканин у замовленні.

АЛЕ! Ми обов’язково здійснимо обмін, якщо ви виявили брак. Перед розкроєм обов’язково огляньте тканину (Важливо! розкроєна або випрана вами тканина не підлягає поверненню). Якщо замовлення було виконано не точно і це відбулося з нашої вини, то ми замінимо вам товар, або зробимо повернення коштів. Всі витрати по пересиланню – за наш рахунок.

Обмін або повернення товару можливі протягом двох тижнів, 14 днів.
Товар, що повертається повинен бути товарного вигляду (тканина має бути не розкроєна, не випрана, без запахів та слідів використання і т.д). Обмін або повернення товару повинен відправлятися БЕЗ ПІСЛЯПЛАТИ. В іншому випадку посилка повернеться назад покупцеві.
Повернення коштів буде здійснено на розрахунковий рахунок Покупця, з якого здійснювалась оплата, протягом 3 робочих днів після отримання товарів продавцем.

При купівлі тканини рулонами: претензії щодо якості приймаються якщо з цього рулону тканина не відрізалася. Після отримання товару – перевірте якість повністю всієї тканини в рулоні! Питання щодо браку тканини в рулонах ми відправляємо виробнику, по результатах звернення приймається рішення про повернення.

Проконсультуватися і отримати додаткову інформацію Ви можете у менеджерів по номерам зазначеним нижче або по електронній пошті:

+38066-78-123-23

+38067-78-123-23

+38063-78-123-23

+38 (099) 27-691-65 Viber

+38 (066) 35-683-16  Viber

tkani.ukr.opt@gmail.com

 

Повідомити про наявність товару Ми повідомимо Вам, коли товар знову буде в наявності. Будь ласка, напишіть Ваш E-mail і кількість товару, яку Вам необхідно (в метрах).